Forum FORUM WTR Strona Główna FORUM WTR
Włocławskie Towarzystwo Rowerowe
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Korby
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM WTR Strona Główna -> napęd
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piter




Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 1204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Wto 13:35, 11 Mar 2008
PRZENIESIONY
Śro 0:56, 12 Mar 2008    Temat postu:

Byłem w New Duninów. Wyjechałem o 9 00 powrót 11 10. Mam problemy z korbami Trzeszczą, a dziwne bo nie powinny bo są nówki. Perzy nacisku na lewa korbę trzeszczy, a druga nie. Wyczuwam jakis luz. Byłem u Romana i jadę jutro o 10 i będą rozbierać. Może ktoś coś podpowie żeby mi ciemnoty nie wciskali
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 19:31, 12 Mar 2008    Temat postu:

a spróbowałeś najpierw dokręcić samemu? pierwsza czynność jaką należy zrobić w takiej sytuacji, i korby i pedały, tym bardziej że są nówki i jest opcja że mogły się lekko poluzować po pierwszym dokręceniu

wyczuwasz luz, na osi czy na lewej korbie? jeśli na korbie to oczywiste że jest nie dokręcona, a wtedy trzeszczy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 22:14, 12 Mar 2008    Temat postu:

To te nowe korby Tiagra peptek? Tam jest sila z jaka nalezy dokrecic w insrukcji to moze znajdz jakis klucz dynamometryczny.A moze byc tak ze np. za mocno dokrecone i trzeszca? Ja sobie sam zakladalem, na oko i mi sie jakos udalo.

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 22:15, 12 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 0:05, 13 Mar 2008    Temat postu:

@Peptek: Poproś Roberta żeby Ci poskręcał miski korby, i pedały na pastę miedzianą. Najlepiej zapobiega trzeszczeniu i zapiekaniu elementów skręcanych.
Klucz dynamometryczny mam ja, ale dopiero na święta będę we Włocławku. Bardzo lekko skręca się korby kapselkiem, dwie śruby mocujące już troszkę mocniej, ale też bez przesady.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piter




Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 1204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Czw 0:14, 13 Mar 2008    Temat postu:

Ja zapłaciłem Romanowi za konserwację całego roweru i wymiane korb 65 zeta więc nie będe się paprał sam. Zresztą nie mam kluczy. dziś byłem u nich i rozkręcili wszystko i od nowa smarowali i dokręcali. Próbna jazda i na razie jest ok. trzeszczało i luz był tylko na lewej korbie. Mam nadzieję że juz będzie oki. Coś ostatnio po każdej usłudze serwisowej u Romana trzeba jeździć na poprawki. Źle to zaczyna o nich świadczyć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
łukasz




Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 1080
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:19, 14 Maj 2008    Temat postu:

całkiem tanio karbonowa korba [link widoczny dla zalogowanych] opłaca sie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 0:05, 22 Maj 2008    Temat postu:

pewnie, że warto, tylko że w tej chwili wszyscy wchodzą w zintegrowane osie i nie ma na to popytu, niedawno widziałem też recorda nóweczke (karbon) w śmiesznej cenie ale na kwadrat i nikt nie chciał
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 9:25, 22 Maj 2008    Temat postu:

Tym bardziej, że nawet dobry kwadrat (a nie jakiś tani, z którym spotykamy się powszechnie) był dobrym rozwiązaniem. Tym bardziej systemy wielowpustowe.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
waldez




Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 876
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: we mnie tyle piękna

PostWysłany: Sob 19:44, 07 Cze 2008    Temat postu:

co lepsze w tej cenie:
[link widoczny dla zalogowanych]
czy [link widoczny dla zalogowanych].
A może w tej cenie kupić coś wyższego ale np. na octalink??


Ostatnio zmieniony przez waldez dnia Sob 19:46, 07 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
łukasz




Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 1080
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 0:17, 24 Gru 2008    Temat postu:

pytanie jakim kluczem odkręce tą korbę ?




Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 10:58, 24 Gru 2008    Temat postu:

Potrzebujesz klucz do sciagania korb Octalink. Pozniej kolejny do odkrecenia suportu. Problem polega na tym ze w tej chwili sa trzy rodzaje kluczy do sciagania korb i zaden z nich nie zastapi drugiego. Octalink jest wycofywany ale jeszcze mozna go spotkac wiec nie bedziesz mial problemu.

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 11:00, 24 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM WTR Strona Główna -> napęd Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Strona 4 z 4

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin