 |
FORUM WTR Włocławskie Towarzystwo Rowerowe
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piter
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 1204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: Wto 13:35, 11 Mar 2008 PRZENIESIONY Śro 0:56, 12 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Byłem w New Duninów. Wyjechałem o 9 00 powrót 11 10. Mam problemy z korbami Trzeszczą, a dziwne bo nie powinny bo są nówki. Perzy nacisku na lewa korbę trzeszczy, a druga nie. Wyczuwam jakis luz. Byłem u Romana i jadę jutro o 10 i będą rozbierać. Może ktoś coś podpowie żeby mi ciemnoty nie wciskali
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 19:31, 12 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
a spróbowałeś najpierw dokręcić samemu? pierwsza czynność jaką należy zrobić w takiej sytuacji, i korby i pedały, tym bardziej że są nówki i jest opcja że mogły się lekko poluzować po pierwszym dokręceniu
wyczuwasz luz, na osi czy na lewej korbie? jeśli na korbie to oczywiste że jest nie dokręcona, a wtedy trzeszczy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 22:14, 12 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
To te nowe korby Tiagra peptek? Tam jest sila z jaka nalezy dokrecic w insrukcji to moze znajdz jakis klucz dynamometryczny.A moze byc tak ze np. za mocno dokrecone i trzeszca? Ja sobie sam zakladalem, na oko i mi sie jakos udalo.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 22:15, 12 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 0:05, 13 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
@Peptek: Poproś Roberta żeby Ci poskręcał miski korby, i pedały na pastę miedzianą. Najlepiej zapobiega trzeszczeniu i zapiekaniu elementów skręcanych.
Klucz dynamometryczny mam ja, ale dopiero na święta będę we Włocławku. Bardzo lekko skręca się korby kapselkiem, dwie śruby mocujące już troszkę mocniej, ale też bez przesady.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piter
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 1204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: Czw 0:14, 13 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Ja zapłaciłem Romanowi za konserwację całego roweru i wymiane korb 65 zeta więc nie będe się paprał sam. Zresztą nie mam kluczy. dziś byłem u nich i rozkręcili wszystko i od nowa smarowali i dokręcali. Próbna jazda i na razie jest ok. trzeszczało i luz był tylko na lewej korbie. Mam nadzieję że juz będzie oki. Coś ostatnio po każdej usłudze serwisowej u Romana trzeba jeździć na poprawki. Źle to zaczyna o nich świadczyć.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
łukasz
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 1080
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:19, 14 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
całkiem tanio karbonowa korba [link widoczny dla zalogowanych] opłaca sie?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 0:05, 22 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
pewnie, że warto, tylko że w tej chwili wszyscy wchodzą w zintegrowane osie i nie ma na to popytu, niedawno widziałem też recorda nóweczke (karbon) w śmiesznej cenie ale na kwadrat i nikt nie chciał
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 9:25, 22 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Tym bardziej, że nawet dobry kwadrat (a nie jakiś tani, z którym spotykamy się powszechnie) był dobrym rozwiązaniem. Tym bardziej systemy wielowpustowe.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
waldez
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 876
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: we mnie tyle piękna
|
Wysłany: Sob 19:44, 07 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
co lepsze w tej cenie:
[link widoczny dla zalogowanych]
czy [link widoczny dla zalogowanych].
A może w tej cenie kupić coś wyższego ale np. na octalink??
Ostatnio zmieniony przez waldez dnia Sob 19:46, 07 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
łukasz
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 1080
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 0:17, 24 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
pytanie jakim kluczem odkręce tą korbę ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 10:58, 24 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Potrzebujesz klucz do sciagania korb Octalink. Pozniej kolejny do odkrecenia suportu. Problem polega na tym ze w tej chwili sa trzy rodzaje kluczy do sciagania korb i zaden z nich nie zastapi drugiego. Octalink jest wycofywany ale jeszcze mozna go spotkac wiec nie bedziesz mial problemu.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 11:00, 24 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|